بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نگذاشتند در استقلال «چوبله پوبله» شوم

سرمربي سابق استقلال در خصوص عملکرد تيم سابقش در چند بازي گذشته گفت: استقلال سال گذشته از هفته دوم تا بيست و سوم صدرنشين بود. تيم‌هاي بزرگ هميشه اول فصل دچار مشکل هستند، پرسپوليسي‌ها نيز بخاطر آنکه دير شروع کردند، ناهماهنگ هستند و از نظر تاکتيکي خيلي مشکل دارند ولي استقلال رفته رفته بهتر مي‌شود و روند رو به رشد خود را نشان مي‌دهد. من تصور مي‌کنم در هفته‌هاي آينده تغييرات زيادي در جدول اتفاق بيفتد.
خبرنگاري پرسيد، در يکي از بازي‌ها تماشاگران فرهاد مجيدي را تشويق کردند و فکر مي‌کنيد کار به آنجا بکشد که مظلومي را هم تشويق کنند، که سرمربي فصل گذشته استقلال گفت: من مي‌خواهم مردم استقلال را تشويق کنند. اميدوارم من را روي سکوها تشويق نکنند چون اگر اين کار را انجام دهند، خيلي‌ها ناراحت مي‌شوند و عکس‌العمل‌هاي آنچناني نشان مي‌دهند.
وي افزود: اگر مي‌خواستم دنبال اين کارها باشم 5 سال ديگر هم در استقلال مي‌ماندم. اگر روزي من را تشويق کردند، روي علاقه مردم نسبت به مظلومي است. همه مردم را دوست دارم و من هم دنبال خط دادن، حاشيه ايجاد کردن و اين حرف‌ها نيستم.وي در خصوص اينکه پس با اين صحبت‌ها تشويق شما در کرمان نيز خودجوش اتفاق مي‌افتد، گفت: صددرصد همين گونه است. خود دوستان هم مي‌دانند با مس کرمان 6 گل از استيل‌آذين خورديم اما مردم من را تشويق کردند. همه مي‌دانند که چه اتفاقي افتاد که من در کرمان نتيجه نگيرم.

مظلومي در خصوص صحبت‌هايي که علي حاج اکبري عليه وي انجام داده است، گفت: من اصلا در خصوص اين آقا صحبتي ندارم و در اندازه‌اي نيست که بخواهم در موردش صحبت بکنم. اين حرف‌ها را در دهن اين آقا گذاشتند. بايد به او بگوييد که آقايان خودشان بيايند و صحبت بکنند. آقايان اجازه بدهند دهان من بسته بماند که چرا بعد از دو سه هفته کار کردن او را کنار گذاشتند.
وي در خصوص اينکه شايد در صورت برکناري قاسم‌پور شما به عنوان مربي مس انتخاب شويد، گفت: فعلا قصد رفتن به جايي را ندارم و در کرمان فقط من گزينه سرمربي‌گري نيستم. اگر مي‌خواستم روي نيمکت تيم بنشينم تا الان اين کار را انجام داده بودم ولي خودم روي انتخاب تيم آينده‌ام وسواس دارم و دوست دارم تيم را خودم ببندم. من نمي‌خواهم تيم ديگران را تحويل بگيرم و اگر هم امسال نتوانم به خواسته‌ام برسم، سال آينده از ابتداي فصل کارم را انجام مي‌دهم. در اين دو سال خيلي خسته شدم و از لحاظ روحي و رواني آسيب ديدم.
سرمربي فصل گذشته تيم استقلال در خصوص اينکه دربي 75 نزديک است و چه نظري در اين خصوص داريد، گفت: نزديک بود در استقلال چوبله پوبله شوم اما نگذاشتند. نمي‌دانم در آن 10 دقيقه چه اتفاقي افتاد که اين گونه شد.

وي در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبني بر اين که اگر باز هم دربي برگزار شود و استقلال برنده باشد، شما آن حرکات را تکرار مي‌کنيد يا خير، گفت: باز هم اين حرکات را انجام مي‌دهم و گل زدن به پرسپوليس برايم خوشآيند است چون مدام اين تيم را مي‌برديم، زياد به چشم نمي‌آمد ولي مطمئن باشيد آن 10 دقيقه و گل زدن يک بازيکن ديگر تکرار نخواهد شد. دربي بسيار سخت است و نمي‌توان آن را پيش‌بيني کرد. در همين بازي آخر که نتيجه را باختيم خيلي نگران بودم و حتي در زماني که 2 بر صفر جلو بوديم نگران بودم. اما بايد اعتراف کنم که دلم براي دربي تنگ شده است. مطمئن باشيد آن دربي اتفاق افتاد و تمام شد اما من باز هم دربي‌ها را مي‌برم.
مظلومي در پايان صحبت‌هايش در خصوص اينکه ژوزه اعلام کرده مرد دربي‌ها است، گفت: هنوز که چيزي نشان نداده و زمان هم ندارد. تا دربي 7، 8 روز بيشتر نمانده و مربي پرسپوليس هم بداند دربي ايران با همه دربي‌هاي دنيا متفاوت است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 5 / 1391برچسب:دربی,پرویز مظلومی,مشکلات مالی,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com